Vas happenin?:D

Jag har verkligen inte orkat/haft tid för att blogga, de har jag inte just nu heller egentligen men känns som om det behövs ibland:)
Igår så vann mina snygga/läckra/vackra/söta/heta/gulliga/talangfulla/roliga killar BRIT AWARD! Gud jag blev jätteglad för deras skull :D
Såg också på deras video där dom tackade alla som hade röstat på dom, som vanligt skrek Zayn ut VAS HAPPENIIIN?! vid början LOVE ITTT!! :DDD
Skolan var helt okej idag, ASÅ SHIT JAG MÅSTE VERKLIGEN HITTA ETT PRAO PLATS ELR NÅTT, this is not good :O
Vet inte vad jag ska skriva, höhö såå hejdåå!
I love you Zayn Malik 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!