Utvecklingssamtal

Idag var det ingen skola pga att vi skulle ha u-samtal. Jag hade tidigt på morgonen så jag fick inte ens njuta av lediga dagen -.- plus så hade jag massa plugg att sköta också. Men iaf efter samtalet så åkte vi till Handen och Port 73 för att köpa lite saker till mig, behövdes verkligen. Köpte ett par vinterskor, en tröja, en kofta och lite underkläder. Nu är de bara kvar byxor/leggings. Vart typ skit länge sen jag köpte kläder, förutom den där stickade tröjan och linnet.
Sen efter det så gick vi till Coop och där handlade mamma och pappa lite, köpte min favorit choklad..passade på när pappa var med du vet, annars köper inte mamma!! Marabou Sensation! Lite mer Mmm i livet..
Så jag satt och njöt av den medans jag från den andra sidan plågades av all plugg. Men men, har inte så mycket att skriva om just nu, måste upp för pappa ropar (-.-) bye.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!