Soon, it will be over.

Tänk att det bara är några få timmar kvar av hela stora 2011! Att ett helt år bara har några timmar kvar innan den är över.
Jag hoppas alla ett riktigt gott nytt år och hoppas på att 2012 blir ett fantastiskt åt för alla! Shit happens ofc, but there's nothing we can do :) De har snackats så mycket dåligt om 2012 att alla bli så rädda, men bara Gud vet vad som ska hända. Jag hoppas på att alla är riktigt lyckliga, inklusive mig och ALLA som jag känner <33
So, happy new year:)
Postat av: Bismillah <3

Gott nytt år:)

2012-01-01, 00:17:02 - URL: http://koranengudsord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!