HAHA

Killen: Baby, you know that you're A, B, C, D, E, F, G, H, I, J, K.
Tjejen: What does that mean???
Killen: Amazing, Beautiful, Careful, Dependeble, Excellent, Fantastic, Great and HOT!
Tjejen: Aww, but what does I, J, K mean??
Killen: I'm Just Kidding ;)
HAHAHAHA vet inte varför jag garvade så mycket åt de här men den var ju skit tung?! Fett smart dem som har tänkt ut de här, nice job! :D
Aja, idag har iaf dagen vart ballt. Vi hade bara några lektioner som var helt okej, sedan var det lunch och sedan åkte vi till Ribbyskolan för en juluppvisning. Aså, det var ju något annerlunda och så men de var inte helt grymma. Låtarna var tunga, ljuset var nice, de som spelade instrumenten var riktigt duktiga MEN, när de sjöng, dansade så var de sääämst! Haha seriöst, de "dansade" inte ens utan gjorde bara några rörelser som inte ens stämde in på låtarna. När de sjöng så hörde man ju dem knappt, bara två tjejer som gjorde ganska bra ifrån sig och det var nog för att de har gjort de ganska länge, de hade affischer om att de skulle ha juluppvisning.
SÅ var det allt, fick nyss ett sms om att en tjejs pappa har dött, vi skulle sörja imorgon vid 08.45 tiden men jag kommer inte att kunna gå...aså åh kommer ju sova då:/ seriöst..
Har inget mer att skriva nu, ska skypa lite med min kusin nu, byee.
Mina betyg detta år kommer att vara waaay long from this....i hope.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!