Heron City.

Idag var det en otrolig dag med mina söta tjejer <3 Vi åkte till Heroncity och tittade på Breaking Dawn, GUd va grym den var! Helt kär i Jacob karaktären. VI hade det iaf så mysigt, sedan åt vi grekisk Apollo tror jag att det var, gott var den iaf. Efter det började vi röra oss hemåt. På vägen hem blev mina skor genomblöta...bra kvalité aså -.-
Sen så fick jag reda på att katten som jag hade träffat ute i tisdags var min kompis katt som var försvunnen sen lördag, alltså för en vecka sen! Åh mår så dåligt när jag tänker tillbaks! Jag lät den bara vara kvar ute i kylan :( Gud vet vart den är just nu och vad den gör, hoppas vi hittar henne, Insallah! Ska också leta imorgon.
Aja orkar inte skriva något mer, Godnatt <3
Big love till Twiligt, New Moon, Eclipse och Breaking Dawn <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!