Bayram mubarak! <3

Igår vid 6 tiden ringde Yimaras pappa och sa att han bjöd oss hem till dem. Först ville mamma inte gå, eftersom hon tyckte att det var sent och att de inte var så bra att bara gå sådär från ingenstans. Men pappa tjatade på om att vi inte var så sociala och bara satt hemma hela dagarna och att vi skulle gå, så gav mamma upp. Själv ville jag gärna gå, men tänkte lite också på att de kanske inte var så bra att bara gå nu från ingenstans. Men vi gick iaf och det var jätte trevligt. Yimara har ju en liten kattunge som sagt och jag blev bara förälskad i den! Och Yimara sa att den var gravid? :o tyckte de lät lite fail då den själv är en liten unge fortfarande men dom säger att de har sätt dens mage röra sig, och ja såg de själv också. Att de liksom var rund vid ena sidan, men åhh ifall den får ungar..herregud vill ha en! Men kan inte bara för att Fuad är allergisk -.- till och med igår när vi var hos dom så började han nysa och bli helt snorig i näsan -.- tönt han är! Yimaras lilla syster åt han upp katten och henne händer det inget, typisk mig och min familj att drabbas av de dåliga.
Sen fick vi också reda på att Yimaras bror hade fått sin körkort och han hade fått en skit snygg bil :o äkta min dröm bil aså, svart jeep :( Men de roliga var att han skjutsade oss hem med den. Fett coolt aså, vill också ha körkort nununu!
Och så idag. Idag är det bayram och jag önskar alla en trevlig bayram! :love: Själv ska jag inte göra nått, vi ska bara äta kvällsmat med familjen och mer blir det nog inte. ( ja, de inte alltid vi äter mat tsm ) Har inget mer att skriva, har inga bilder om inlägget att visa tyvärr men slänger in nått ändå, puss :love:
Fuad och Zara :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!