The worst is over!

V49 var den stressigaste veckan i hela mitt skolliv. Jag har ALDRIG suttit hemma hela veckan efter skolan och pluggat tills sent på kvällen. Men nu är den iallafall över och jag vill inte tänka tillbaks en sekund till! Alla prov och läxförhör som vi gjorde gick helt okej och det är också en lättnad. Men jag vet inte om jag kan säga desamma om SO provet, aså åh jag hoppas på ett G! Haha låter sjukt men det är verkligen jättejätte svårt och verkligen inte min grejj. Men jag gjorde allt jag kunde och nu är det försent för att ångra sig.
Jag började veckan med att göra Franska provet och när vi fick resultatet i fredags så hade jag fått godkänt! Blev överöveröver lycklig! Och jag fick inte sådär exakt på gränsen utan jag fick faktiskt ganska bra:) Och så kommer vi till veckans höjdpunkt..jag fick...för första gången, ett MVG i nått viktigt ( och ganska svår ) prov! Åh jag blev så chockad och så glad! Leema fick också det, Gud vad jag är stolt över henne, hon fortsätter att imponeras, MASSALLAH :*
Hon var också nominerad i fredspriset och i No ämnen, GRATTIS MY LOVE <3333
Nu har jag nog inget att skriva, har tagit de lugnt hela dagen, bara kollat på massa filmer ohohoho :D Nu ska jag upp från datan, to much today hehe. Jag pallar inte blogga så ofta, acceptera de mina fina läsare ( HAHAH K OM JAG ENS HADE NÅGRA ) :)
Juste, jag har blivit förskräckligt förkyld också, jätte trevligt! Nu får jag spendera helgen med att snyta mig massa, och dricka varmt te var fjärde minut, men de kan jag stå ut med så länge jag inte behöver PLUGGA!
varmt te, här kommer jagg!!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!